کلیپ abs

سلام بچه ها. چند روز پیش وبگردی می کردم چشمم خورد به یه کلیپ تمرینات 6 تکه کردن شکم. خیلی جالب بود. کلا چند دقیقه هست . یک هفته باهاش تمرین کردم و خیلی عالی جواب میده. البته آدرس لینکش رو نشد بذارم چون درست لود نمیشه. اگر خواستین آدرس ایمیل بزارین تا براتون به ایمیل ارسال کنم. 

واسه همه ورزشکارا  این چند تا حرکت اصولی ، کوتاه ولی با راندمان بالای پاسخ باید جالب باشه. 

 


سلامتی شما آرزوی من 



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

درباره : ماهی ,

مطالب مرتبط
سال نو مبارک
میزان- موسسه ای که با شایعه به مرز ورشکستگی می رود
بیاندیشیم...
سال نو مبارك
جز - محسن چاووشی عزیز
یاد باد آن روزگاران یاد باد :)
انسان خوب
shahin021
شروع انتخاب رشته سراسري
مسابقات جهانی والیبال : ایران و زیباترین بازی هاش

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش


مطالب گذشته

» پادشاه فصل ها: پاییز »» چهارشنبه 14 مهر 1400
» یک روز خوب رو می سازیم... »» شنبه 02 مرداد 1400
» سال نو مبارک »» دوشنبه 02 فروردین 1400
» سیستم پر حجم آلمانی »» پنجشنبه 09 اسفند 1397
» ورزش »» پنجشنبه 17 آبان 1397
» تمرینات HIIT »» پنجشنبه 17 آبان 1397
» اسفند و حال ایران »» سه شنبه 01 اسفند 1396
» وقتی دوستت دارم می گویی »» شنبه 10 تیر 1396
» روز زن مبارک »» پنجشنبه 26 اسفند 1395
» محرم »» جمعه 16 مهر 1395

قالب وبلاگ
گالری عکس
دریافت همین آهنگ

قالب وبلاگ